مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهش های مدیریت عمومی 3 |
مجلة مدیریت توسعه فناوری 1 |
مجلة پژوهش های مدیریت منابع سازمانی 1 |
مجلة کاوش های مدیریت بازرگانی 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 6 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 6 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 3 |
العلمية - البحثية 3 |
-
1.
مؤلف : کرد، حامد ؛ تقوی فرد، محمدتقی ؛ رئیسی وانانی، امان ؛ یعقوبی، نورمحمد ؛ كاتب مسؤول : تقوا، محمدرضا ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت عمومی»پاییز 1402 - شماره 61 ، ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 68 إلی 93 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتوب 3دولت سیارتحلیل مضمونمدلسازی تفسیری ساختاری
-
2.
كاتب مسؤول : تقوا، محمد رضا ؛ مؤلف : تقوی فرد، محمدتقی ؛ رئیسی وانانی، ایمان ؛ یعقوبی، نور محمد ؛ کرد، حامد ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»تابستان 1402، دوره سیزدهم - شماره 2 ، ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 75 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتدولت سیارپیشرانفراترکیب.
-
3.
كاتب مسؤول : کشاورز، سهیلا ؛ مؤلف : تقوا، محمدرضا ؛ کرد، حامد ؛
مجلة:مدیریت توسعه فناوری»پاییز 1398 - شماره 26 ، ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 149 إلی 172 )
الکلمات المفتاحية:فناوری اطلاعات و ارتباطاتآنتروپی شانونفراترکیبکسبوکار الکترونیککارآفرینی دیجیتالکارآفرینی دیجیتالیمدیریت فناوری اطلاعاتزیرساخت فناوری اطلاعات و ارتباطاتشناسایی
-
4.
مؤلف : یعقوبی، نورمحمد ؛ کرد، حامد ؛ مرادزاده، عبدالباسط ؛ دژکام، جاسم ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1394 - شماره 13 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 133 إلی 157 )
الکلمات المفتاحية:عوامل انسانیعوامل مالیفرایند تحلیل شبکهایعوامل فیزیکیجذب سپردههاعوامل خدماتی
-
5.
مؤلف : کرد، باقر ؛ کرد، حامد ؛ عرب، عباس ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت عمومی»تابستان 1393، سال هفتم- شماره 24 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 113 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:تابآوریمدیریت استعدادتمایل به ترک خدمتالگوی روابط ساختاریکارکنانترک خدمت کارکناننظام مدیریت استعداد
-
6.
مؤلف : کرد، حامد ؛ اورعی یزدانی، بدرالدین ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت عمومی»زمستان 1392، سال ششم - شماره 22 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 89 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:دولت سیارموبایلخدمات بی سیمعوامل فرهنگی اجتماعیپذیرش فناوری اطلاعاتدولت الکترونیکتوسعهاعتماد