مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت بازاریابی 1 |
مجلة اقتصاد و تجارت نوین 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 2 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 1 |
-
1.
مؤلف : بهبودی، مهدی ؛ عابدینی کشکسرای، امیر ؛ جلیلوند شیرخانی تبار، مرضیه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1392، سال هشتم - شماره 18 (26 صفحة - من 21 إلی 46 )
-
2.
مؤلف : بهبودی، مهدی ؛ حیدرزاده هنزائی، کامبیز ؛ عابدینی کشکسرای، امیر ؛ درستان، سمیه ؛
مجلة:اقتصاد و تجارت نوین»تابستان و پاییز 1391، سال هشتم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 207 إلی 228 )
الکلمات المفتاحية:مدل معادلات ساختاریتبلیغات اینترنتیاجتنابشک لگیری اجتنابتداوم اجتنابتبلیغاتکاربراناجتناب از تبلیغات اینترنتیوبسبک زندگیآزمونمدل