مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهش های برنامه درسی 2 |
مجلة اندیشه های نوین تربیتی 1 |
مجلة پژوهش در برنامه ریزی درسی 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
علوم تربیتی 4 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 4 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 2 |
العلمية - البحثية 2 |
-
1.
مؤلف : برزگر، راضیه ؛ حبیبی، حمدالله ؛ تقی پور، دکتر کیومرث ؛ كاتب مسؤول : ادیب، یوسف ؛
مجلة:پژوهش های برنامه درسی»بهار و تابستان 1402 - شماره 25 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (38 صفحة - من 262 إلی 299 )
الکلمات المفتاحية:دانشجو معلمانسواد رسانهایالگوی سنتزپژوهی روبرتس
-
2.
كاتب مسؤول : محمودی، فیروز ؛ مؤلف : برزگر، راضیه ؛
مجلة:پژوهش های برنامه درسی»بهار و تابستان 1396، دوره هفتم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 97 إلی 117 )
الکلمات المفتاحية:طراحی آموزشییادگیرییادداریانگیزش پیشرفت تحصیلیالگوی دیک و کاری
-
3.
مؤلف : برزگر، راضیه ؛ علی آبادی، خدیجه ؛ نیلی احمدآبادی، محمدرضا ؛
مجلة:اندیشه های نوین تربیتی»بهار 1393، دوره دهم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 97 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:يادگيريﻳﺎدداريطراحي آموزشيانگيزش پيشرفت تحصيليالگوي گانيهالگوي ديك و كاريالگوهای طراحی آموزشیالگوی طراحی آموزشی گانیه
-
4.
مؤلف : برزگر، راضیه ؛
مجلة:پژوهش در برنامه ریزی درسی»پاییز 1392، سال دهم - شماره 11 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 24 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:يادگيريﻳﺎدداريطراحي آموزشيانگيزش پيشرفت تحصيليالگوي گانيهشيوه مرسوم