-
1.
مؤلف : کیا، کیهان ؛ میرابی، وحیدرضا ؛ مظفری، امین ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1395، سال یازدهم - شماره 31 (17 صفحة - من 45 إلی 61 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریمدیریت ارتباط با مشتری
-
2.
مؤلف : غفاری آشتیانی، پیمان ؛ مظفری، امین ؛ آل مجتبی، زهرا ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1393، سال نهم - شماره 24 (18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ادراک شدهتوانایی ادراک شدهآگاهی از تحریمقصد مصرف کنندهقیمت ادراک شده