-
1.
مؤلف : وظیفه دوست، حسین ؛ اکبرپور، زهره ؛ حمدی، کریم ؛ محمدزاده رستمی، جمشید ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1393، سال نهم - شماره 25 (24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریکیفیت خدماترضایتمندی مشتریفناوری های خود - خدمت
مؤلف : وظیفه دوست، حسین ؛ اکبرپور، زهره ؛ حمدی، کریم ؛ محمدزاده رستمی، جمشید ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1393، سال نهم - شماره 25 (24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریکیفیت خدماترضایتمندی مشتریفناوری های خود - خدمت