جمشیدی، حمیرا/ 1 مقالة
-
1.
مؤلف : جمشیدی، حمیرا ؛ مشرف جوادی، محمد حسین ؛ انصاری -طادی، آذر نوش ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1392 - شماره 9 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 221 إلی 236 )
الکلمات المفتاحية:عوامل درونیعوامل شخصیکيفيتعوامل بيرونیمحرکهای بازاريابی(آميخته ای بازاريابی )نام ونشان تجاری(برند)Keywordsberandquality گويش دلواريحرف اضافه محموليحرف اضافه غيرمحموليدستوريشدگيگویشمتممفارسیمفعولاضافۀکاربردحرفاضافه