براتعلی، مریم/ 27 مقالة
الموضوع (عدد المقال) |
---|
علوم تربیتی 9 |
حوزه سلامت 7 |
مدیریت 7 |
میان رشته ای 3 |
علوم قرآن و حدیث 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 27 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 5 |
ب 2 |
ج 1 |
العلمية - النشرية 1 |
-
21.
مؤلف : فراشبندی، رضا ؛ براتعلی، مریم ؛ میرشاه جعفری، سید ابراهیم ؛ كاتب مسؤول : سعادتمند، زهره ؛
مجلة:مطالعات اسلامی در حوزه سلامت»پاییز 1399 - شماره 13 (18 صفحة - من 61 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:سلامت روانیدلالت های تربیتیمثبت اندیشیآموزه های حضرت علی (ع)
-
22.
مؤلف : صفاری، فاطمه ؛ میرشاه جعفری، سیدابراهیم ؛ گلستانی، سیدهاشم ؛ كاتب مسؤول : براتعلی، مریم ؛
مجلة:پژوهش در نظام های آموزشی»تابستان 1399 ویژه نامه - شماره 49 ISC (10 صفحة - من 27 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:مبانیاصولعدلروش تربیتیاستنتاجی فرانکناعدالتتعلیم و تربیتروشهای تعلیم و تربیتاسلامیانصاف
-
23.
واکاوی مفهوم مثبت اندیشی در آموزه های حضرت علی (ع) به منظور ارائه ی دلالت های تربیتی و اعتباربخشی آن
مؤلف : فراشبندی، رضا ؛ سعادتمند، زهره ؛ براتعلی، مریم ؛ میرشاه جعفری، سید ابراهیم ؛
مجلة:قرآن و طب»تابستان 1399 - شماره 11 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 43 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:مفهوم مثبت اندیشیآموزه های حضرت علی (ع)اعتباربخشی.دلالت های تربیتی
-
24.
مؤلف : صفاری، فاطمه ؛ میرشاه جعفری، سید ابراهیم ؛ گلستانی، سید هاشم ؛ كاتب مسؤول : براتعلی، مریم ؛
مجلة:تحقیقات مدیریت آموزشی»بهار 1399- شماره 43 التصنيف B (Azad University (17 صفحة - من 69 إلی 85 )
الکلمات المفتاحية:احسانخواجه نصیرالگوی تربیتیروشهای تعلیم و تربیتتربیتیمحبتعدالت
-
25.
مؤلف : معظم، فریبا ؛ براتعلی، مریم ؛
مجلة:پیشرفت های نوین در روانشناسی، علوم تربیتی و آموزش و پرورش»مرداد 1397 - شماره 2 (12 صفحة - من 32 إلی 43 )
الکلمات المفتاحية:خود کارآمدیسبک های یادگیریدانش آموزان فنی و حرفه ای
-
26.
مؤلف : وحیدی، زهرا ؛ كاتب مسؤول : براتعلی، مریم ؛
مجلة:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»خرداد و تیر 1396، دوره دهم - شماره 2 ISC (11 صفحة - من 104 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد تحصیلیخودنظم بخشیمهارتهای فراشناختی
-
27.
مؤلف : براتعلی، مریم ؛ یوسفی، علی رضا ؛ کشتی آرای، نرگس ؛ صبوری، مسیح ؛
مجلة:پژوهش در برنامه ریزی درسی»بهار 1395 - شماره 48 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 1 إلی 13 )
الکلمات المفتاحية:: تربیت مبتنی برمغز؛ علوم اعصاب تربیتییادگیری مبتنی بر مغز