منصورزاده، محمد/ 2 مقالة
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة راهبردهای آموزش در علوم پزشکی 1 |
مجلة آموزش و ارزشیابی 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
حوزه سلامت 1 |
علوم تربیتی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 2 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 1 |
-
1.
مؤلف : منصورزاده، محمد ؛ حبیبی، حمدالله ؛ كاتب مسؤول : محمودی، فیروز ؛
مجلة:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»آذر و دی 1395، دوره نهم - شماره 5 ISC (13 صفحة - من 358 إلی 370 )
الکلمات المفتاحية:مدل سازی معادلات ساختاریالگوی پذیرش فناوریسودمندی ادراکشدهسهولت کاربردخودکارآمدی رایانهای
-
2.
مؤلف : محمودی، فیروز ؛ عبدالله زاده، محمد تقی ؛ منصورزاده، محمد ؛
مجلة:آموزش و ارزشیابی»تابستان 1395 - شماره 34 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 51 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:ارزشیابی فرایندیارزشیابی کلاس درسارزشیابی تکوینیمعلمان ابتداییمعلمانآموزشدانشآموزان