الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 9 |
میان رشته ای 2 |
علوم سیاسی 1 |
اقتصاد 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 13 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 2 |
العلمية - البحثية 2 |
-
1.
مؤلف : گلشنی، علی ؛ سرآبادانی، ابوالقاسم ؛ كاتب مسؤول : ادب، حسین ؛
مجلة:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»پاییز 1402 - شماره 9 (14 صفحة - من 184 إلی 197 )
الکلمات المفتاحية:راهبردارزیابی فناوریارزشگذاریمدیریت ایدهاستارتاپ
-
2.
مؤلف : بابادی نیا، حمید ؛ سهرابی، طهمورث ؛ ادب، حسین ؛
مجلة:آموزش و توسعه منابع انسانی»زمستان 1400 - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 232 إلی 247 )
الکلمات المفتاحية:صنعت نفتعملکرد سازمانیمدل سازی معادلات ساختارییادگیری تکنولوژیک
-
3.
مؤلف : کشاورزیان، حمید ؛ کولوبندی، عبداله ؛ ادب، حسین ؛ كاتب مسؤول : کاباران زاد، محمد رضا ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»زمستان 1398 - شماره 8 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 658 إلی 678 )
الکلمات المفتاحية:پارکهای علم و فناوریشرکتهای دانش بنیانکارآفرینی دیجیتالیدانش بنیانفناوریتوسعهپژوهش
-
4.
مؤلف : ادب، حسین ؛ زحمتی، محمدحسین ؛
مجلة:پژوهشنامه مالیات»زمستان 1392 - شماره 68 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 123 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:توانمندسازیبهرهوری منابع انسانیسازمان امور مالياتی کشور
-
5.
مؤلف : ادب، حسین ؛ گل آور، مرتضی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»بهار و تابستان 1392 - شماره 70 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 25 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:ارزیابیشرکت ملی گاز ایرانمدل تعالی سازمانیکارکنانسازمانمدلتعالی سازمانی
-
6.
مؤلف : ادب، حسین ؛ جمالی، نجمه ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»زمستان 1389، سال دوم - شماره 8 (27 صفحة - من 94 إلی 120 )
-
7.
مؤلف : ادب، حسین ؛ شفیع خانی، محمد ؛
مجلة:تدبیر»تیر 1386 - شماره 182 (4 صفحة - من 16 إلی 19 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشاطلاعاتمدیرانکارکنانسازمانمدلمشتریان
-
8.
مؤلف : البرزی، محمود ؛ ادب، حسین ؛
مجلة:آینده پژوهی مدیریت»زمستان 1385 - شماره 71 (18 صفحة - من 41 إلی 58 )
-
9.
مؤلف : ادب، حسین ؛
مجلة:تدبیر»شهریور 1375 - شماره 65 (14 صفحة - من 40 إلی 53 )
الکلمات المفتاحية:کارکنانمدیرانقابلیت اطمیناننگهداری و تعمیرات پیشگیرانهنیروی انسانیماشینآلات
-
10.
مترجم : ادب، حسین ؛
مجلة:تدبیر»بهمن 1373 - شماره 50 (2 صفحة - من 64 إلی 65 )
الکلمات المفتاحية:کارکنانمشتریانرضایت مشتریاننگرش کارکنانمدیرانهتلهاکیفیتمدیریت