الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 43 |
علوم اجتماعی 4 |
هنر و معماری 3 |
علوم سیاسی 2 |
روانشناسی 2 |
علوم تربیتی 2 |
حسابداری 1 |
جغرافیا 1 |
اقتصاد 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 59 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 20 |
ب 14 |
ج 3 |
الف 3 |
العلمية - النشرية 2 |
د 1 |
-
1.
مؤلف : هدایتی، ارشد ؛ محمدیان، محمود ؛ ناصحی فر، وحید ؛ كاتب مسؤول : دهدشتی، زهره ؛
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»تابستان 1402 - شماره 107 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 39 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:شناساییبانکهای خصوصیفینتکاولویتبندی عوامل
-
2.
مؤلف : جولا، نعمت اله ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ ناصحی فر، وحید ؛ كاتب مسؤول : محمدیان، محمود ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1402، دوره دهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 26 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:"غنای رسانه""تعامل پذیری رسانه""مطلع شدن""چسبندگی"" قصد حمایت "اطلاعاتوبسایتمصرفکنندهخریدارقصدمضامینمحصول
-
3.
كاتب مسؤول : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ مؤلف : ناصحی فر، وحید ؛ محمدیان، محمود ؛ کیایی، مهدی ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1401، دوره نهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 23 إلی 43 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریصنعت خودروتحلیل مضمونمدیریت تجربه مشتریمدل مدیریت تجربه مشتریمدیرانمدلصنعت خودرو ایرانمضمونپژوهش
-
4.
مؤلف : سالک مقدم، علیرضا ؛ ناصحی فر، وحید ؛ تقوی فرد، محمد تقی ؛ كاتب مسؤول : محمدیان، محمود ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1401- شماره 115 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 45 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:بانکهای تجاریدیجیتالی شدنبانکداری شرکتیبانکداری شرکتی دیجیتال
-
5.
مؤلف : ناصحیفر، وحید ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ محمدیان، محمود ؛ كاتب مسؤول : الهوردی، مصطفی ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1400، دوره سیزدهم - شماره 4 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 974 إلی 1000 )
الکلمات المفتاحية:سنجش مدلخدمات بانکداری الکترونیکیتجربه مشتریمدیریت تجربه مشتریابزار خدمات بانکداری الکترونیکیمدل مدیریت تجربه مشتریمدلخدمات بانکی
-
6.
كاتب مسؤول : پروری، پیمان ؛ مؤلف : محمدیان، محمود ؛
مجلة:مطالعات راهبردی زنان»تابستان 1400-شماره 92 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 59 إلی 83 )
الکلمات المفتاحية:پدیدارشناسیمادیگراییمصرف نمایشیتکبر مصرفکنندهخودشیفتگی مصرفکننده
-
7.
كاتب مسؤول : ناصحی فر، وحید ؛ مؤلف : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ محمدیان، محمود ؛ اله وردی، مصطفی ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1400 - شماره 41 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 1 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:مدل چندسطحیتجربۀ مشتریمدیریت تجربۀ مشتریابزارهای خدمات بانکداری الکترونیکیخدمات بانکداری الکترونیکی
-
8.
مؤلف : دهدشتی، زهره ؛ محمدیان، محمود ؛ كاتب مسؤول : سپهوند، اکبر ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»بهار 1400 - شماره 13 التصنيف ب (Ministry of Science (19 صفحة - من 1 إلی 19 )
الکلمات المفتاحية:برندسازی ملیرویکرد چندسطحیفراترکیبمطالعات موردی کیفی
-
9.
مؤلف : باقلی، طیبه ؛ ناصحی فر، وحید ؛ صحت، سعید ؛ كاتب مسؤول : محمدیان، محمود ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1399 - شماره 38 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:عوامل ساختاریعوامل زمینهایصنعت داروسازیعوامل رفتاریرندسازیبرندسازیداروییصنعت داروسازی ایرانمدلشناسایی
-
10.
مؤلف : لله گانی، اسماعیل ؛ محقق نیا، محمدجواد ؛ امیری، مقصود ؛ كاتب مسؤول : محمدیان، محمود ؛
مجلة:مدیریت منابع در نیروی انتظامی»پاییز 1399 - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (38 صفحة - من 149 إلی 186 )
الکلمات المفتاحية:نظریه پردازی داده بنیادتسهیلات مشارکتیبازاریابی تسهیلات مشارکتیبانکداری اسلامی