مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهشنامه اقتصاد و کسب و کار 3 |
مجلة مطالعات راهبردی سیاستگذاری عمومی 1 |
مجلة دراسات فی العلوم الانسانیه 1 |
مجلة مطالعات روابط بین الملل 1 |
مجلة رهیافتی نو در مدیریت آموزشی 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
اقتصاد 4 |
علوم تربیتی 1 |
علوم سیاسی 1 |
میان رشته ای 1 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 2 |
-
1.
مؤلف : منتظری، زهراسادات ؛ نعامی، عبدا ؛ فاطمی، عادل ؛ كاتب مسؤول : آقاموسی، رضا ؛
مجلة:رهیافتی نو در مدیریت آموزشی»فروردین و اردیبهشت 1402 - شماره 59 التصنيف A (Azad University/ISC (21 صفحة - من 23 إلی 43 )
الکلمات المفتاحية:رویکرد ترکیبیطراحی الگوبرندسازی آموزشیآموزشگاه های فنی وحرفه ای
-
2.
مؤلف : محمودی، صمد ؛ نعامی، عبدالله ؛ نصراله نیا، محمد ؛ كاتب مسؤول : آقا موسی، رضا ؛
مجلة:دراسات فی العلوم الانسانیه»ربیع 1443، السنة 28 - العدد 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 1 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:رهبریمدیریت ارتباط با مشتریرهبری کارآفرینانهرهبری نابالقیادة الریادیةالقیادة الرشیقةادارة التواصل مع العملاء.
-
3.
مؤلف : عزیززاده، نادره ؛ آزاد، ناصر ؛ كاتب مسؤول : آقاموسی، رضا ؛
مجلة:مطالعات روابط بین الملل»تابستان 1400 - شماره 54 التصنيف A (Azad University/ISC (30 صفحة - من 91 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:عوامل استراتژیکروش دیمتل فازیتجارت گاز ایرانتعاملات منطقهایرشد پویاگازاستراتژیصادرات گازگاز طبیعیانرژیماتریس
-
4.
كاتب مسؤول : آقاموسی، رضا ؛ مؤلف : ازاد، ناصر ؛ عزیززاده، نادره ؛
مجلة:مطالعات راهبردی سیاستگذاری عمومی»بهار 1400 - شماره 38 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 257 إلی 275 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی بازاریابیرشد پویاسهم بازار ایرانتجارت منطقهای گازرویکرد آمیخته
-
5.
مؤلف : رفعتی، جواد ؛ ولیجانی، منصوره ؛ آقاموسی، رضا ؛
مجلة:پژوهشنامه اقتصاد و کسب و کار»تابستان 1393 - شماره 7 (18 صفحة - من 67 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتنگرش جویانهلذت جویانهنگرش فایده باورترجیح مشتریصنعت رستوران
-
6.
مؤلف : رفعتی، جواد ؛ آقاموسی، رضا ؛ زند حبیبی، کیمیا ؛
مجلة:پژوهشنامه اقتصاد و کسب و کار»بهار 1393 - شماره 6 (17 صفحة - من 29 إلی 45 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریتبلیغات شفاهیاعتماد مشتریتعهد مشتریصنعت رستوران غذای فوری
-
7.
مؤلف : رفعتی، جواد ؛ آقاموسی، رضا ؛ نعامی، عبدالله ؛
مجلة:پژوهشنامه اقتصاد و کسب و کار»زمستان 1391 - شماره 4 (12 صفحة - من 11 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریتبلیغات شفاهیاعتماد مشتریدرگیری ذهنیفرآورده های لبنیتعهد مشتری