احمدی، علیرضا/ 7 مقالة
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 2 |
تربیت بدنی 2 |
علوم اجتماعی 1 |
روانشناسی 1 |
ادبیات و زبانها 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 7 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 5 |
ج 1 |
-
1.
مؤلف : شباهنگ، رضا ؛ خسروجاوید، مهناز ؛ احمدی، علیرضا ؛
مجلة:سلامت روان کودک»پاییز 1397، دوره پنجم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Health/ISC (11 صفحة - من 11 إلی 21 )
الکلمات المفتاحية:نگرشکیفیت زندگیتاب آوریوالدین کودکان با نیازهای ویژه
-
2.
مؤلف : درینی، ولی محمد ؛ تابان، محمد ؛ نامدار جویمی، احسان ؛ احمدی، علیرضا ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»بهار 1396 - شماره 20 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 87 إلی 99 )
الکلمات المفتاحية:تصویر ذهنیتداعی معانیارزش خرید مشتریآگاهی مشتریکیفیت ادراکشده
-
3.
مؤلف : احمدی، علیرضا ؛ نقوی، لیلا ؛
مجلة:پژوهش نامه ی آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان»پاییز و زمستان 1394، سال چهارم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 89 إلی 117 )
الکلمات المفتاحية:زبان مادریسطح زبانیکاربردشناسی بین زبانیدوره های آموزش زبان فارسیزبانآزمونزبانآموزان
-
4.
مؤلف : احمدی، علیرضا ؛ آجیلی، عبدالعظیم ؛ فروزانی، معصومه ؛ یزدان پناه، مسعود ؛
مجلة:مطالعات اجتماعی گردشگری»پاییز و زمستان 1394 - شماره 6 (26 صفحة - من 61 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:حمایتگردشگریرضایتساکنان محلیمدل رضایتمندی آمریکایی
-
5.
مؤلف : کسائی، مسعود ؛ عادلی، مجید ؛ احمدی، علیرضا ؛
مجلة:بهبود مدیریت»زمستان 1392 - شماره 22 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science (22 صفحة - من 23 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:SWOTروش تحلیل شبکه فازیصنعت ارتباطات
-
6.
مؤلف : حاتمی، سعید ؛ هنری، حبیب ؛ سبحانی، یزدان ؛ احمدی، علیرضا ؛
مجلة:پژوهش در ورزش تربیتی»بهار 1392 - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 103 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریﺧﻼﻗﻴﺖﻣﺪﻳﺮﻳﺖ داﻧﺶادرات ﺗﺮﺑﻴﺖ ﺑﺪﻧﻲ
-
7.
مؤلف : احمدی، علیرضا ؛ برزین پور، فرناز ؛ اخوان، پیمان ؛ کرمی، مهران ؛
مجلة:مدیریت فردا»تابستان 1391 - شماره 31 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 3 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشچارچوبارزیابی آمادگیآمادگی برای مدیریت دانش