کلمة المفتاح آگاهی مشتری / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : آئینی، محمد ؛ رهنما قرهخانبیگلو، افشین ؛
مجلة:مطالعات رهبری فرهنگی»پاییز 1401 - شماره 12 (20 صفحة - من 78 إلی 97 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریانعطاف پذیریعملکرد پایدارآگاهی مشتریمدیریت زنجیره تامین پایدار
-
2.
مؤلف : درینی، ولی محمد ؛ تابان، محمد ؛ نامدار جویمی، احسان ؛ احمدی، علیرضا ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»بهار 1396 - شماره 20 ، ج (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 87 إلی 99 )
الکلمات المفتاحية:تصویر ذهنیتداعی معانیارزش خرید مشتریآگاهی مشتریکیفیت ادراکشده
-
3.
مؤلف : حیدرزاده، کامبیز ؛ ورامینی، معصومه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1395، سال یازدهم - شماره 31 (16 صفحة - من 1 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریتمایل به خریدریسک ادراک شدهمحصول جدیدآگاهی مشتری
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات رهبری فرهنگی 1 |
مجلة مدیریت بازاریابی 1 |
مجلة پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ج (1 مقالة)