محمودنیا، علی رضا/ 25 مقالة
الموضوع (عدد المقال) |
---|
علوم تربیتی 10 |
اخلاق 4 |
میان رشته ای 4 |
حوزه سلامت 2 |
علوم اجتماعی 2 |
روانشناسی 2 |
ادیان، مذاهب و عرفان 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 25 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 14 |
العلمية - البحثية 5 |
ملی 1 |
ج 1 |
الف 1 |
-
1.
كاتب مسؤول : پویافر، احسان ؛ مؤلف : برخورداری، رمضان ؛ محمودنیا، علی رضا ؛ حیدری، احمدعلی ؛
مجلة:جامعه پژوهی فرهنگی»پاییز 1402، سال چهاردهم - شماره 3 ، ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 7 إلی 33 )
الکلمات المفتاحية:«یافتگی»حالوهوای بنیادین»پاتوس»تربیت حالمند»تیماردارنه»هایدگربـهتربیتدازاینبنیـادینارسطوهایـدگربـا
-
2.
ناقد : محمودنیا، علیرضا ؛ کشاورز، سوسن ؛ برخورداری، رمضان ؛ كاتب مسؤول : مظفری، سیاووش ؛
مجلة:پژوهش های اخلاقی»پاییز 1402 - شماره 53 ، ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 209 إلی 230 )
الکلمات المفتاحية:پیامدهای تربیتیمعنویتگراییوین دایرامام عرفانهای اومانیستیقران کریم.معنویتعرفانانساناومانیستی
-
3.
تبیین مبانی معرفت شناختی اخلاق باور دردیدگاه جوادی آملی به منظور طراحی الگوی مفهومی آموزش اخلاق باور
مؤلف : اقایی، علی ؛ محمودنیا، علیرضا ؛ بهشتی، سعید ؛ كاتب مسؤول : صالحی، اکبر ؛
مجلة:پژوهش در مسائل تعلیم و تربیت اسلامی»تابستان 1402 - شماره 59 ، ب (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 119 إلی 147 )
الکلمات المفتاحية:باوراخلاق باورالگوی مفهومیجوادی آملیآموزش اخلاق باورمعرفتدیدگاه جوادی آملیبـا
-
4.
مؤلف : امینی، طاهره سادات ؛ محمودنیا، علیرضا ؛ رضازاده بهادران، حمیدرضا ؛ كاتب مسؤول : ایمانی نائینی، محسن ؛
مجلة:علوم تربیتی از دیدگاه اسلام»پاییز و زمستان 1401 - شماره 19 ، ب (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 175 إلی 208 )
الکلمات المفتاحية:معرفتنفسشهودعلامه طباطباییبرگسون
-
5.
تدوین رهنمودهایی بر بنیاد پیشفرضهای بومی و اسلامی جهت بهبود وضعیت برنامه درسی علوم تربیتی در ایران
مؤلف : خسروی، ابراهیم ؛ محمودنیا، علیرضا ؛ ایمانی، محسن ؛ كاتب مسؤول : صالحی، اکبر ؛
مجلة:پژوهش در مسائل تعلیم و تربیت اسلامی»تابستان 1401 - شماره 55 ، ب (Ministry of Science/ISC (35 صفحة - من 233 إلی 267 )
الکلمات المفتاحية:بومیسازیاسلامیسازیعلوم تربیتیپیشفرضها و رهنمودها
-
6.
كاتب مسؤول : مرادی، بهرام ؛ مؤلف : محمودنیا، علیرضا ؛ کشاورز، سوسن ؛ ضرغامی، سعید ؛
مجلة:تدریس پژوهی»بهار 1401 - شماره 27 ، ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 28 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:فلسفهریزوماتیکدلوزدرون ماندگاریتدریس هنر
-
7.
مؤلف : احمدی، رئوف ؛ ضرغامی همراه، سعید ؛ محمودنیا، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : قائدی، یحیی ؛
مجلة:تفکر و کودک»بهار و تابستان 1401، سال سیزدهم - شماره 1 ، ب (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 3 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:فلسفه برای کودکاننوشتنخواندنپیکسیسوکیخواندن و نوشتنکودکانرمانهـافلسفهبـهبـا
-
8.
مؤلف : اصلانی، یاسر ؛ صالحی، اکبر ؛ ایمانی نائینی، محسن ؛ كاتب مسؤول : محمودنیا، علیرضا ؛
مجلة:فرهنگ و ارتقاء سلامت»پاییز 1400- شماره 16 (9 صفحة - من 277 إلی 285 )
الکلمات المفتاحية:آموزشمعنویتسبک زندگیسلامت رواننگرش به مرگ
-
9.
كاتب مسؤول : حق ویردی، رضا ؛ مؤلف : برخورداری، رمضان ؛ کشاورز، سوسن ؛ محمودنیا، علیرضا ؛
مجلة:پژوهش در مسائل تعلیم و تربیت اسلامی»پاییز 1400، شماره 52 ، ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 134 إلی 161 )
الکلمات المفتاحية:گفتمان سیاسیآموزشوپرورشانقلاب اسلامیتحلیل گفتمانتربیتمعلم
-
10.
مؤلف : اقبالی، علی ؛ صالحی، اکبر ؛ قائدی، یحیی ؛ محمودنیا، علیرضا ؛
مجلة:پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی»بهار 1400 - شماره 99 ، ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 33 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:تفکر انتقادیآموزش عالیکلاس درس رهاییبخشرهایی بخشی.