مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع 1 |
مجلة مدیریت بازاریابی 1 |
مجلة مدیریت بازرگانی 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 2 |
میان رشته ای 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 3 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
الف 1 |
-
1.
كاتب مسؤول : نادری راد، امیر ؛ مؤلف : صابری، حسن ؛ محترم، رحیم ؛
مجلة:پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع»تابستان 1402 - شماره 15 (16 صفحة - من 1 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:برندوفاداری به برندمدلسازی معادلات ساختاریارزش درک شده سبزشفاقیت سبزارتباط خودمصرفکنندگانبرند سبزوفاداری
-
2.
مؤلف : مریخ نژاد اصل، آیدا ؛ محترم، رحیم ؛ كاتب مسؤول : حیدرزاده، کامبیز ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1399، سال پانزدهم - شماره 46 التصنيف B (Azad University (14 صفحة - من 1 إلی 14 )
الکلمات المفتاحية:مزایای کاربردیمزایای لذتجویانهمزایای ارتباطینمایش (ارائه) برندترفیعات فروش
-
3.
مؤلف : محترم، رحیم ؛ موثق، مهرداد ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1397، دوره دهم- شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 165 إلی 186 )
الکلمات المفتاحية:فاصله روانیعملکرد صادراتمحیط خارجیبازارگرایی صادراتانطباق آمیخته بازاریابیصادراتعملکرد صادراتیبازار