مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت، حسابداری و اقتصاد 2 |
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 3 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 1 |
-
1.
مؤلف : احمدی، محمد ؛ غیاث آبادی فراهانی، مریم ؛
مجلة:مدیریت، حسابداری و اقتصاد»تابستان 1400 - شماره 2 (10 صفحة - من 1 إلی 10 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریلذتاعتمادسرمایه اجتماعیشبکههای اجتماعیخودافشاییپاسخ مصرف کنندهتبلیغات شفاهی الکترونیک
-
2.
مؤلف : سبزعلی یمقانی، کبری ؛ غریب نواز، نادر ؛ کشتکار هرانکی، مهران ؛ كاتب مسؤول : احمدی، محمد ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1400 - شماره 40 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 111 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:دلفی فازیمکانیابی بهینهژئومارکتینگفروشگاههای خردهفروشی زنجیرهایخبرگان صنعت خرده فروشیفروشگاهفروشمکانروشمکانیابیمؤلفۀمشتریان
-
3.
مؤلف : احمدی، محمد ؛ غیاث آبادی فراهانی، مریم ؛
مجلة:مدیریت، حسابداری و اقتصاد»بهار 1400 - شماره 1 (11 صفحة - من 306 إلی 316 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریلذتاعتمادسرمایه اجتماعیشبکههای اجتماعیخودافشاییپاسخ مصرف کنندهتبلیغات شفاهی الکترونیکاطلاعات