مرزانی، حسین/ 1 مقالة
-
1.
مؤلف : مرزانی، حسین ؛ صادقی، تورج ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»بهار 1397 - شماره 3 (18 صفحة - من 327 إلی 344 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریادراک مشتریاننیات رفتاری
مؤلف : مرزانی، حسین ؛ صادقی، تورج ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»بهار 1397 - شماره 3 (18 صفحة - من 327 إلی 344 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریادراک مشتریاننیات رفتاری