الموضوع (عدد المقال) |
---|
روانشناسی 3 |
میان رشته ای 3 |
علوم تربیتی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 7 |
-
1.
مؤلف : خواصی، راضیه ؛ عزیزی، مهدیه ؛ كاتب مسؤول : سعید منش، محسن ؛
مجلة:دست آوردهای روان شناختی»پاییز و زمستان 1402، سال سی ام - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 101 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:اضطرابکمال گراییتاب آوری پنسیلوانیانوجوانان تیزهوشاهمالکاریتابآوریاهمالکاری تحصیلیبرنامه تابآوری پنسیلوانیا
-
2.
كاتب مسؤول : آهنگرنسب، علی ؛ مؤلف : عزیزی، مهدیه ؛ سعیدمنش، محسن ؛
مجلة:فرهنگ مشاوره و روان درمانی»بهار 1402 - شماره 53 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 127 إلی 150 )
الکلمات المفتاحية:اعتیاد به اینترنتکنترل عواطفتوانبخشی شناختیبازداری شناختی
-
3.
مؤلف : سعیدمنش، محسن ؛ عزیزی، مهدیه ؛ كاتب مسؤول : حاجی خلیلی، فاطمه ؛
مجلة:مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (مرکز توسعه آموزشهای نوین ایران)»زمستان 1401، دوره هشتم - شماره 4 (11 صفحة - من 101 إلی 111 )
الکلمات المفتاحية:نوجواناننشخوار فکریاختلال شخصیت وسواسی جبریدرمان مبتنی بر شفقتدرمانشفقت
-
4.
مؤلف : سعیدمنش، محسن ؛ عزیزی، مهدیه ؛ كاتب مسؤول : حاجی خلیلی، فاطمه ؛
مجلة:مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (مرکز توسعه آموزشهای نوین ایران)»پاییز 1401، دوره هشتم - شمار3 (11 صفحة - من 158 إلی 168 )
الکلمات المفتاحية:نوجواناننشخوار فکریاختلال شخصیت وسواسی جبریدرمان مبتنی بر شفقتدرمانشفقت
-
5.
مقایسه کارکردهای اجرایی و راهبرد های یادگیری در دانش آموزان طیف اوتیسم با عملکرد تحصیلی بالا و پایین
مؤلف : خطیبی، طاهره ؛ عزیزی، مهدیه ؛ كاتب مسؤول : دمهری، فرنگیس ؛
مجلة:روانشناسی شناختی»پاییز 1399 - شماره 25 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 87 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:راهبردهای یادگیریکارکردهای اجراییطیف اوتیسم
-
6.
مؤلف : بهره مند، مرجان ؛ عزيزي، مهديه ؛
مجلة:مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (موسسه آموزش عالی نگاره)»تابستان 1399 - شماره 13 (13 صفحة - من 251 إلی 263 )
الکلمات المفتاحية:افسردگیمسئولیت پذیریدرمان مبتنی بر شفقتبانوان مطلقهدرمانشفقتطلاقآزمون
-
7.
مؤلف : عزیزی، مهدیه ؛ رضایی میرقائد، ملیحه ؛ سمیعی، مونا ؛
مجلة:توانمند سازی کودکان استثنایی»تابستان 1394، دوره ششم - شماره 2 ISC (6 صفحة - من 54 إلی 59 )
الکلمات المفتاحية:دانش آموزان تیزهوشنیرومندی مناستقامت ذهنی