مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة روش ها و مدل های روان شناختی 1 |
مجلة مطالعات روانشناسی تربیتی 1 |
مجلة اندیشه های نوین تربیتی 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
روانشناسی 2 |
علوم تربیتی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 3 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 2 |
-
1.
كاتب مسؤول : قاسمی، علی ؛ مؤلف : کدیور، پروین ؛ کرامتی، هادی ؛ عربزاده، مهدی ؛
مجلة:مطالعات روانشناسی تربیتی»پاییز 1399 - شماره 39 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 53 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:انتقال اطلاعاتدانش آموز محورمعلم محوررویکرد معلم به تدریستغییرات ادارکیمعلمپرسشنامهرویکرد دانشآموز محوررویکرد معلم محوردانش
-
2.
كاتب مسؤول : قاسمی، علی ؛ مؤلف : کدیور، پروین ؛ کرامتی، هادی ؛ عربزاده، مهدی ؛
مجلة:اندیشه های نوین تربیتی»تابستان 1398، دوره پانزدهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 7 إلی 29 )
الکلمات المفتاحية:اضطرابلذتافتخارعصبانیتپرسشنامه هیجانات معلم
-
3.
مؤلف : قاسمی، علی ؛ کدیور، پروین ؛ کرامتی، هادی ؛ عربزاده، مهدی ؛
مجلة:روش ها و مدل های روان شناختی»تابستان 1397 - شماره 32 التصنيف A (Azad University/ISC (18 صفحة - من 131 إلی 148 )
الکلمات المفتاحية:خوش بینی تحصیلی معلمتاکیدات تحصیلیاعتماد معلم به والدین و دانش آموزانحس کارآمدی معلم