-
1.
مؤلف : مرتضی زاده، افشین ؛ نایب زاده، شهناز ؛ صادقیان، ابوالفضل ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1395، سال یازدهم - شماره 31 (12 صفحة - من 33 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:تناسب ادراک شدههدیه تبلیغاتیارزیابی کلی مصرف کنندهماهیت هدیهماهیت محصول
مؤلف : مرتضی زاده، افشین ؛ نایب زاده، شهناز ؛ صادقیان، ابوالفضل ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1395، سال یازدهم - شماره 31 (12 صفحة - من 33 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:تناسب ادراک شدههدیه تبلیغاتیارزیابی کلی مصرف کنندهماهیت هدیهماهیت محصول