الموضوع (عدد المقال) |
---|
حوزه سلامت 2 |
علوم تربیتی 1 |
علوم سیاسی 1 |
مدیریت 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 5 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 1 |
-
1.
كاتب مسؤول : مولودی، سیامند ؛ مؤلف : مجلل، محمد علی ؛ ملکی آوارسین، صادق ؛ دانشور هریس، زرین ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»اسفند 1401 - شماره 28 ISC (21 صفحة - من 218 إلی 238 )
الکلمات المفتاحية:برنامه درسیدبیرانپژوهشگریالگوی اکرپژوهشدرس پژوهیمعلمان
-
2.
كاتب مسؤول : مجلل، محمدعلی ؛ مؤلف : اسدزاده، سینا ؛
مجلة:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»فروردین و اردیبهشت 1402، دوره شانزدهم - شماره 1 ISC (11 صفحة - من 33 إلی 43 )
الکلمات المفتاحية:پژوهشیادگیرییادگیری پژوهشمحور
-
3.
مؤلف : مولودی، سیامند ؛ مجلل، محمدعلی ؛ دانشور هریس، زرین ؛ كاتب مسؤول : ملکی آوارسین، دکتر صادق ؛
مجلة:روانشناسی و علوم تربیتی در هزاره سوم»بهار 1401 - شماره 14 (23 صفحة - من 375 إلی 397 )
الکلمات المفتاحية:برنامه درسیدبیرانپژوهشگریالگوی اکرپژوهشمعلمان
-
4.
مؤلف : یحیی نژاد، زیبا ؛ مجلل، محمد علی ؛ كاتب مسؤول : شیخ زاده، مصطفی ؛
مجلة:School administration»تابستان 1399، سال هشتم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 371 إلی 388 )
الکلمات المفتاحية:روش تدریس معلمانبهبود دانش آموزاناختلال در یادگیریمراکز ناتوانی یادگیری شهر ارومیه
-
5.
مؤلف : مجلل، محمدعلی ؛ اسدزاده، سینا ؛ نورانی، اختر ؛
مجلة:فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی»بهار 1397 - شماره 31 التصنيف A (Azad University/ISC (24 صفحة - من 169 إلی 192 )
الکلمات المفتاحية:سواد اطلاعاتیدانش آموزان ابتدایییادگیری مبتنی بر وب