مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات آموزشی و آموزشگاهی 1 |
مجلة راهبردهای شناختی در یادگیری 1 |
مجلة روان شناسی تحولی روان شناسان ایرانی 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
علوم تربیتی 2 |
روانشناسی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 3 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 1 |
العلمية - البحثية 1 |
-
1.
اثربخشی برنامه آموزش مبتنی بر نظریه یادگیری زایشی بر خودنظمجویی شناختی، فراشناختی و باورهای انگیزشی
مؤلف : عروتی موفق، لیلا ؛ ابراهیمی قوام، صغری ؛ سعدیپور، اسماعیل ؛ دلاور، علی ؛ درتاج، فریبرز ؛
مجلة:روان شناسی تحولی روان شناسان ایرانی»تابستان 1398 - شماره 60 التصنيف A+ (Azad University/ISC (16 صفحة - من 403 إلی 418 )
الکلمات المفتاحية:باورهای انگیزشیخودنظمجوییآموزش زایشیخودنظمجویی شناختیخودنظمجویی فراشناختی
-
2.
مؤلف : احمدی کمرپشتی، عاصفه ؛ ابراهیمی قوام، صغری ؛ علیزاده، حمید ؛ دلاور، علی ؛ فرخی، نورعلی ؛
مجلة:راهبردهای شناختی در یادگیری»بهار و تابستان 1398 - شماره 12 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 169 إلی 187 )
الکلمات المفتاحية:کارکردهای اجراییحافظه کاریعملکرد ریاضیات
-
3.
مؤلف : خلیلی صدرآباد، افسر ؛ ابراهیمیقوام، صغری ؛ رادمنش، حمیده ؛
مجلة:مطالعات آموزشی و آموزشگاهی»تابستان 1393 - شماره 9 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 77 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:یادگیرییادگیری خودتنظیمیادگیری مغزمحور