اعلامی، فرنوش/ 4 مقالة
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة اندیشه های نوین تربیتی 2 |
مجلة علوم تربیتی 1 |
مجلة آموزش و ارزشیابی 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
علوم تربیتی 4 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 4 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 2 |
-
1.
مؤلف : رضاییزاده، مرتضی ؛ خراسانی، اباصلت ؛ براری، نوری ؛ اعلامی، فرنوش ؛
مجلة:آموزش و ارزشیابی»بهار 1398 - شماره 45 التصنيف A+ (Azad University/ISC (22 صفحة - من 111 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری الکترونیکیارزشیابیاستانداردهای آموزشیطبقهبندی بلوم-اندرسون
-
2.
مؤلف : براری، نوری ؛ اعلامی، فرنوش ؛ رضایی زاده، مرتضی ؛ خراسانی، اباصلت ؛
مجلة:اندیشه های نوین تربیتی»بهار 1398، دوره پانزدهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 237 إلی 259 )
الکلمات المفتاحية:وب 2فناوریهای آموزشیالگوی طراحی آموزشی 5Eطبقهبندی بازنگری شده بلوم
-
3.
مؤلف : براری، نوری ؛ خراسانی، اباصلت ؛ رضاییزاده، مرتضی ؛ اعلامی، فرنوش ؛
مجلة:علوم تربیتی»بهار و تابستان 1398 - شماره 108 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 157 إلی 174 )
الکلمات المفتاحية:بازخوردیادگیری الکترونیکاستاندارد آموزشیطبقهبندی بلوم|اندرسونیادگیری الکترونیکیطراحیطبقهبندی بلوماستانداردهای آموزشیمحیطهای یادگیری الکترونیکیپژوهش
-
4.
مؤلف : سایه وند، زهرا ؛ شمس مورکانی، غلامرضا ؛ اعلامی، فرنوش ؛
مجلة:اندیشه های نوین تربیتی»زمستان 1397، دوره چهاردهم - شماره 4 ISC (19 صفحة - من 63 إلی 81 )
الکلمات المفتاحية:ویژگی شخصیکارآفرینان آموزشیمهارت ها و تواناییدانش و شناخت