خمش آیا، احمد/ 4 مقالة
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات رفتار مصرف کننده 1 |
مجلة فرهنگ ایلام 1 |
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
مجلة مدیریت دولتی 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 3 |
علوم اجتماعی 1 |
-
1.
كاتب مسؤول : رجبی پور میبدی، علیرضا ؛ مؤلف : استانستی، صدف ؛ رخیده، محمدرضا ؛ خمش آیا، احمد ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1399 - شماره 38 ، ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 21 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:اصالت برندرفاه روانی مصرفکنندهرفاه ذهنی مصرفکنندهنمادگرایی فرهنگی برندفرهنگی
-
2.
كاتب مسؤول : محمدی، اسفندیار ؛ مؤلف : رخیده، محمد رضا ؛ خمش ایا، احمد ؛ فدایی، فریدون ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار و تابستان 1399، دوره هفتم - شماره 1 ، ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 183 إلی 201 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مقابلهایتجاوز به برندبخشش در بازاریابیبخشیدن برند
-
3.
مؤلف : یاسینی، علی ؛ خمش آیا، احمد ؛ شیری، اردشیر ؛
مجلة:مدیریت دولتی»تابستان 1398، دوره یازدهم - شماره 2 ، ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 285 إلی 308 )
الکلمات المفتاحية:کرختی سازمانیبیحسی سازمانیبیمیلی سازمانیترس سفیدخاموشی سازمانی
-
4.
كاتب مسؤول : خمش آیا، احمد ؛ مؤلف : رخیده، محمدرضا ؛ دهقان، مائده ؛
مجلة:فرهنگ ایلام»بهار و تابستان 1398 - 62,63 ، ج (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 212 إلی 244 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگ سازمانیعملکرد سازمانیهوش فرهنگی