الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 2 |
علوم اجتماعی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 3 |
-
1.
مؤلف : موسوی نافچی، سیدهادی ؛ حاتمی، علیرضا ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات شانزدهمین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (13 صفحة - من 1409 إلی 1421 )
الکلمات المفتاحية:برندسازیرسانه های اجتماعیتوسعه برندبازارهای بین المللی
-
2.
مؤلف : موسوی نافچی، سیدهادی ؛ كاتب مسؤول : حاتمی، علیرضا ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هفدهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (17 صفحة - من 2802 إلی 2818 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیمحتوای کاربرساختهبازاریابی دیجیتالبازاریابی شفاهی الکترونیک
-
3.
مؤلف : حاتمی، علیرضا ؛ لبافی، سمیه ؛ كاتب مسؤول : شریفی، سید مهدی ؛
مجلة:زن در فرهنگ و هنر»زمستان 1401، دوره چهاردهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 490 إلی 518 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیاقناعاینستاگرامبازاریابی شفاهی الکترونیکتاثیرگذاران زنتبلیغات شفاهی الکترونیکقصد خریداطلاعاتقصد خرید دنبالکنندگانزنانکاربراندنبالکنندگان