الموضوع (عدد المقال) |
---|
علوم تربیتی 41 |
روانشناسی 17 |
میان رشته ای 13 |
حوزه سلامت 6 |
علوم اجتماعی 3 |
اخلاق 1 |
فلسفه و کلام 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 82 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 42 |
ب 7 |
الف 4 |
ج 4 |
ملی 1 |
-
41.
مؤلف : حسینی خواه، علی ؛ مهر محمدی، محمود ؛ فردانش، هاشم ؛ اکبری، رامین ؛
مجلة:مطالعات برنامه درسی»زمستان 1392 - شماره 31 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (40 صفحة - من 7 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:دوره متوسطهاﻳﺮانانگليسي به عنوان زبان خارجيبرنامه درسي زبان انگليسيسوئد
-
42.
مؤلف : خسروی، رحمتاله ؛ فردانش، هاشم ؛
مجلة:مدیریت و برنامه ریزی در نظامهای آموزشی»پاییز و زمستان 1392 - شماره 11 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 67 إلی 87 )
الکلمات المفتاحية:سازندهگرایییادگیری مبتنی بر پروژهوب پروژهالگوی طراحی آموزشی
-
43.
مؤلف : فردانش، هاشم ؛ ابراهیم زاده، عیسی ؛ سرمدی، محمد رضا ؛ همتی، ناصر ؛ رضایی، منصور ؛ عمرانی، صغرا ؛
مجلة:علوم تربیتی»بهار و تابستان 1392 - شماره 97 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 117 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:الگوهای طراحی آموزشی و طراحی انگیزشییادگیری و انگیزشآموزش مداوم پزشکی متداول و الکترونیکیآموزشانگیزشطراحیالگوی مریل
-
44.
مؤلف : رحیمی دوست، غلامحسین ؛ نوروزی، داریوش ؛ فردانش، هاشم ؛ امیرتیموری، محمد حسن ؛
مجلة:علوم تربیتی»بهار و تابستان 1392 - شماره 97 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 243 إلی 268 )
الکلمات المفتاحية:تکیهگاهسازی آموزشیچارچوب تکیهگاهسازی آموزشیمحیط یادگیری حل مشکلمحیط یادگیری حل مشکل مبتنی بر کامپیوتر
-
45.
مؤلف : میرعرب رضی، رضا ؛ فردانش، هاشم ؛ طلایی، ابراهیم ؛
مجلة:مطالعات برنامه درسی»پاییز 1391، سال هفتم - شماره 26 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 83 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:تفاوت هاي فرهنگيمعلمياصلاحات برنامه درسي
-
46.
كاتب مسؤول : محبوبی، طاهر ؛ مؤلف : زارع، حسین ؛ سرمدی، محمد رضا ؛ فردانش، هاشم ؛ فیضی، آوات ؛
مجلة:مطالعات برنامه درسی آموزش عالی»پاییز و زمستان 1391 - شماره 6 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 29 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:بارشناختیاصول طراحی آموزشیمحیط های یادگیری چندرسانه ای
-
47.
مؤلف : زنگنه، حسین ؛ جعفری فر، حمیده ؛ فردانش، هاشم ؛
مجلة:روانشناسی تربیتی»بهار 1391 - شماره 23 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 73 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:طراحی آموزشی: یادگیری زایشیایجاد رابطهخلق معنادرک و فهم عمیق و تولید دانشالگوی طراحی یادگیری زایشیاطلاعاتراکیادگیرنـده
-
48.
مؤلف : زارع، حسین ؛ سرمدی، محمد رضا ؛ فردانش، هاشم ؛ فیضی، آوات ؛ محبوبی، طاهر ؛
مجلة:مدیریت و برنامه ریزی در نظامهای آموزشی»بهار و تابستان 1391 - شماره 8 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 9 إلی 27 )
الکلمات المفتاحية:یادگیریمحیطیادداریاصول طراحی آموزشیهای یادگیری چندرسانه ای
-
49.
مؤلف : نوری، علی ؛ فردانش، هاشم ؛
مجلة:تعلیم و تربیت»زمستان 1390 - شماره 108 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 67 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:پژوهش تربیتیپژوهش تاریخیمطالعه روایتیپژوهش زندگینامه ایپژوهش خود زندگینامه ای
-
50.
مؤلف : دیباواجاری، طلعت ؛ یمینی دوزی سرخابی، محمد ؛ عارفی، محبوبه ؛ فردانش، هاشم ؛
مجلة:پژوهش در برنامه ریزی درسی»پاییز 1390 - شماره 30 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 48 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:آموزش عالیبرنامه درسیبرنامه ریزی درسی در آموزش عالیالگو های برنامه ریزی درسی