کلمة المفتاح الگوی مریل / (9 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : دکالی، نسیمه ؛
مجلة:رویکردی نو در علوم تربیتی»زمستان 1401 - شماره 14 (5 صفحة - من 77 إلی 81 )
الکلمات المفتاحية:الگوی مریلانگیزه تحصیلییادگیرییادداری
-
2.
كاتب مسؤول : اکبرزاده، زهره ؛ مؤلف : شیرازی، رضا ؛ غیجی، مبینا ؛ نظری، آرزو ؛ مهدوی، سمانه ؛
مجلة:مطالعات آینده پژوهی و سیاستگذاری»بهار 1401، دوره هشتم - شماره 26 (7 صفحة - من 77 إلی 83 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل محتوااهداف آموزشیعلوم تجربیالگوی مریل
-
3.
مؤلف : صدر، آمنه ؛
مجلة:پویش درآموزش علوم تربیتی و مشاوره»بهار و تابستان 1400 - شماره 14 (24 صفحة - من 169 إلی 192 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل محتوانظریه نمایش اجزای مریلکتاب ریاضی پایه پنجممحتوا
-
4.
كاتب مسؤول : علی نیا بنگر، احسان ؛ مؤلف : علی نیا بنگر، حسین ؛
مجلة:پیشرفت های نوین در روانشناسی، علوم تربیتی و آموزش و پرورش»اسفند 1399 - شماره 33 (12 صفحة - من 18 إلی 29 )
الکلمات المفتاحية:سورهارانلباﻟﮕﻮی ﻣﺮﯾﻞﮐﺘﺎب درﺳﯽ اﺑﺘﺪاﯾﯽﻣﺒﺤﺚ ﮐﺸﺎورزی
-
5.
مؤلف : براهويی مقدم، نورمحمد ؛
مجلة:پژوهش در آموزش زیست شناسی»بهار 1399 - شماره 5 (17 صفحة - من 1 إلی 17 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل محتواعلوم تجربیزیست شناسیالگوی مریلدوره اول متوسطه
-
6.
مؤلف : فردانش، هاشم ؛ ابراهیم زاده، عیسی ؛ سرمدی، محمد رضا ؛ همتی، ناصر ؛ رضایی، منصور ؛ عمرانی، صغرا ؛
مجلة:علوم تربیتی»بهار و تابستان 1392 - شماره 97 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 117 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:الگوهای طراحی آموزشی و طراحی انگیزشییادگیری و انگیزشآموزش مداوم پزشکی متداول و الکترونیکیآموزشانگیزشطراحیالگوی مریل
-
7.
مؤلف : استاد حسنلو، حسین ؛ فرجی خیاوری، زلیخا ؛ شکراللهی، رقیه ؛
مجلة:پژوهش در برنامه ریزی درسی»تابستان 1391 - شماره 33 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 116 إلی 130 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل محتوااهداف آموزشیعلوم تجربیکتاب های درسیالگوی مریل
-
8.
مؤلف : فردانش، هاشم ؛ شیران، زهره ؛
مجلة:دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی»بهار 1379 - شماره 3 ISC (7 صفحة - من 131 إلی 137 )
-
9.
مؤلف : قاسم پور مقدم، حسین ؛
مجلة:رشد آموزش زبان و ادب فارسی»پاییز 1377 - شماره 48 (4 صفحة - من 24 إلی 27 )
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)