مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار 2 |
مجلة اقتصاد و بانکداری اسلامی 1 |
مجلة مدیریت و چشم انداز آموزش 1 |
مجلة پژوهش های ارتباطی 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
میان رشته ای 2 |
علوم اجتماعی 1 |
مدیریت 1 |
اقتصاد 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 5 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 2 |
-
1.
كاتب مسؤول : علیرضایی، اسداله ؛ مؤلف : عباسقلی زاده، اسما ؛ شول، عباس ؛ کرهانی، مهدی ؛
مجلة:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»پاییز 1401 - شماره 5 (22 صفحة - من 87 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی زیست محیطیمدیریت منابع انسانی سبزرهبری تحول گرای سبزعملکر زیست محیطی
-
2.
كاتب مسؤول : علیرضایی، اسداله ؛ مؤلف : امامی کورنده، محمد ؛ عباسقلی زاده، اسما ؛ یزدانی کچوئی، زهرا ؛
مجلة:مدیریت و چشم انداز آموزش»زمستان 1400 - شماره 10 ISC (18 صفحة - من 63 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:رفتار شهروندی سازمانیسرپرستی توهین آمیزتهاجم فعالتهاجم منفعلانه
-
3.
مؤلف : ترکی، مصطفی ؛ کلانتری شاهیجان، میلاد ؛ علیرضایی، اسداله ؛
مجلة:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»زمستان 1400 - شماره 2 (17 صفحة - من 97 إلی 113 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگ سازمانی سبزرفتار سبزرهبری تحول آفرین سبزنگرانیهای زیست محیطیکارکنانمحیط
-
4.
مؤلف : بابایی میبدی، حمید ؛ كاتب مسؤول : علیرضایی، اسداله ؛
مجلة:پژوهش های ارتباطی»زمستان 1398 - شماره 100 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 61 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد شغلیرضایت شغلی کارکنانپنهانسازی منطقی دانش
-
5.
مؤلف : بابایی میبدی، حمید ؛ كاتب مسؤول : علیرضایی، اسداله ؛
مجلة:اقتصاد و بانکداری اسلامی»پاییز 1398 - شماره 28 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 151 إلی 172 )
الکلمات المفتاحية:بانکداری الکترونیکرضایت مشتریانشعب بانک ملی سیرجان.