الموضوع (عدد المقال) |
---|
میان رشته ای 3 |
مدیریت 1 |
اقتصاد 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 5 |
-
1.
مؤلف : کرمپور، عبدالحسین ؛ ولی، علیرضا ؛ هاتفی پور، هومن ؛
مجلة:مطالعات اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری»بهار 1399، دوره ششم - شماره 1 (12 صفحة - من 38 إلی 49 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریانوفاداری مشتریانوفاداری کارکنانعملکرد بنگاه های تجاری
-
2.
مؤلف : کرمپور، عبدالحسین ؛ ولی، علیرضا ؛ هاتفی پور، هومن ؛
مجلة:مطالعات مهندسی صنایع و مدیریت تولید»بهار 1399، دوره ششم - شماره 14 (15 صفحة - من 1 إلی 15 )
الکلمات المفتاحية:صادراتموفقیت صادراتیمنابع و ظرفیتها
-
3.
مؤلف : کرمپور، عبدالحسین ؛ ولی، علیرضا ؛ محسنی، قاسم ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1399، دوره ششم - شماره 31 (16 صفحة - من 26 إلی 41 )
الکلمات المفتاحية:حمایت اجتماعیاعتماد کاربراننیت رفتاری مشتریانتجارت اجتماعی
-
4.
مؤلف : کرمپور، عبدالحسین ؛ ولی، علیرضا ؛ شیخ باقری، الهام ؛
مجلة:مطالعات آینده پژوهی و سیاستگذاری»بهار 1399، دوره ششم - شماره 18 (15 صفحة - من 1 إلی 15 )
الکلمات المفتاحية:اجرای استراتژیعوامل موثراولویتبندی عواملبانک آینده
-
5.
مؤلف : کرمپور، عبدالحسین ؛ ولی، علیرضا ؛ هاتفی پور، هومن ؛
مجلة:مطالعات علوم کاربردی در مهندسی»بهار 1399، دوره ششم - شماره1 (9 صفحة - من 1 إلی 9 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگ سازمانیساختار سازمانیمدیریت دانشسازمان