مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة کودکان استثنایی 2 |
مجلة رویش روان شناسی 2 |
مجلة توانمند سازی کودکان استثنایی 2 |
مجلة تعلیم و تربیت استثنایی 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
علوم تربیتی 5 |
روانشناسی 2 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 7 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 7 |
-
1.
كاتب مسؤول : بیرامی، منصور ؛ مؤلف : شادبافی، محمد ؛ عبدالرحیم پور، رقیه ؛
مجلة:توانمند سازی کودکان استثنایی»پاییز 1400، دوره دوازدهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 95 إلی 105 )
الکلمات المفتاحية:زمان واکنشبیشفعالینقص توجهضربآهنگ شناختی کندنقص توجه/بیشفعالی
-
2.
كاتب مسؤول : عبدالرحیم پور، رقیه ؛ مؤلف : بیرامی، دکتر منصور ؛ هاشمی نصرت آباد، دکتر تورج ؛
مجلة:کودکان استثنایی»تابستان 1400 - شماره 80 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 49 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:اختلال رفتاری برونیسازی شدهکارکردهای اجراییجنسیت
-
3.
كاتب مسؤول : عبدالرحیم پور، رقیه ؛ مؤلف : بیرامی، منصور ؛ هاشمی نصرت آباد، تورج ؛
مجلة:تعلیم و تربیت استثنایی»خرداد و تیر 1400 - شماره 162 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 99 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:بازداری پاسختوجه پایداراختلال های رفتاری برون نمودابعاد همدلی
-
4.
كاتب مسؤول : عبدالرحیم پور، رقیه ؛ مؤلف : بیرامی، دکتر منصور ؛ هاشمی نصرت آباد، دکتر تورج ؛
مجلة:رویش روان شناسی»فروردین 1400 - شماره 58 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 53 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:همدلیکارکردهای اجرایی
-
5.
كاتب مسؤول : عبدالرحیم پور، رقیه ؛ مؤلف : بیرامی، منصور ؛ هاشمی نصرت آباد، تورج ؛
مجلة:توانمند سازی کودکان استثنایی»بهار 1400، دوره دوازدهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 111 إلی 122 )
الکلمات المفتاحية:جنسیتهمدلی شناختیهمدلی عاطفیاختلالات برونیسازی شده
-
6.
كاتب مسؤول : عبدالرحیم پور، رقیه ؛ مؤلف : بیرامی، دکتر منصور ؛ هاشمی نصرت آباد، دکتر تورج ؛
مجلة:رویش روان شناسی»فروردین 1400 - شماره 58 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 53 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:همدلیکارکردهای اجراییکمبود توجه/ بیش فعالی
-
7.
مؤلف : شادبافی، محمد ؛ عبدالرحیم پور، رقیه ؛ كاتب مسؤول : محمدی، الناز ؛
مجلة:کودکان استثنایی»زمستان 1399 - شماره 78 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 37 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:بازداری پاسختوجه پایدارکندگامی شناختینارسایی توجه/بیش فعالی