پاییز 1400، دوره دوازدهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science)
-
كاتب مسؤول : محسن پور، مریم ؛ مؤلف : یزدی، حمیده ؛ اخوان تفتی، مهناز ؛
(11 صفحة - من 11 إلی 21 )
الکلمات المفتاحية:مسائل کلامیاختلالهای یادگیریحافظۀ فعال
-
مؤلف : کمالی، نوشین ؛ عاشوری، محمد ؛
(12 صفحة - من 23 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:بهزیستی روانشناختیدانشآموزان نابیناجهتیابی و حرکت
-
كاتب مسؤول : حسن زاده، سعید ؛ مؤلف : مساح بوانی، علی ؛
(11 صفحة - من 35 إلی 45 )
الکلمات المفتاحية:تربیت کودک اندیشمندرابطۀ مادر-فرزندکودک آهستهگام
-
مؤلف : کاوه، عطیه ؛ میرزاییان، بهرام ؛ كاتب مسؤول : حسن زاده، رمضان ؛
(12 صفحة - من 47 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:سبک یادگیری دیداریاختلالات ویژهی یادگیریایشینرپردازش اطلاعات شناختینارساخوان
-
اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر بهبود مهارت اجتماعی دانشآموزان ابتدایی دارای اختلال نافرمانی مقابلهای
كاتب مسؤول : واحدی کوجنق، حسین ؛ مؤلف : اقبالی، علی ؛ رضایی، رسول ؛ بخشی، سمیه ؛
(12 صفحة - من 59 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:مهارتهای اجتماعیتنظیم هیجاناختلال نافرمانی مقابلهای
-
مؤلف : کشمیرشکن، مهدیه ؛ عابدی، احمد ؛ كاتب مسؤول : فرامرزی، سالار ؛
(12 صفحة - من 71 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:بیان نوشتاریاختلال یادگیری ویژهراهنمای جملۀ فلپس
-
مؤلف : اخوندی یامچی، فیروزه ؛ اسدی، نادر ؛ كاتب مسؤول : دواتگری اصل، هانیه ؛
(12 صفحة - من 83 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:ابزارهای هوشمنددرک مطلب خواندناختلالاتکودکان آهستهگام
-
كاتب مسؤول : بیرامی، منصور ؛ مؤلف : شادبافی، محمد ؛ عبدالرحیم پور، رقیه ؛
(11 صفحة - من 95 إلی 105 )
الکلمات المفتاحية:زمان واکنشبیشفعالینقص توجهضربآهنگ شناختی کندنقص توجه/بیشفعالی
-
مؤلف : فیروزی، ستاره ؛ طالع پسند، سیاوش ؛ نوکنی، مصطفی ؛ كاتب مسؤول : ابوالمعالی الحسینی، خدیجه ؛
(15 صفحة - من 107 إلی 121 )
الکلمات المفتاحية:انعطافپذیری شناختییکپارچگی حسیاختلال یادگیری خاصبازتوانی شناختی با استفاده از کامپیوتر
-
مؤلف : حسین پور، معصومه ؛ گرجی، یوسف ؛ دهقانی، اکرم ؛ كاتب مسؤول : ريیسی، زهره ؛
(12 صفحة - من 123 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:خودکنترلیآموزش کارکردهای اجراییاختلال کمتوجهی و بیشفعالی