زمستان 1399، دوره یازدهم - شماره 4 التصنيف ج (Ministry of Science)
-
مؤلف : بنیسی، پریناز ؛
(12 صفحة - من 1 إلی 12 )
الکلمات المفتاحية:هوش هیجانیشناختیبیشفعالیرفتاریانگیزشیاختلال کمتوجهی
-
مؤلف : مصباحی، مریم ؛ اکبری احمدآبادی، اعظم ؛ غفوری، سحر ؛ صیادی، معصومه ؛ كاتب مسؤول : حسینیان، سیمین ؛
(12 صفحة - من 13 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:نوجوانانهمدلیذهنآگاهیعملکرد انعکاسی
-
مؤلف : شیخی ولاشانی، زهرا ؛ كاتب مسؤول : جوادزاده شهشهانی، فاطمه ؛
(12 صفحة - من 25 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:برنامه فرزندپروری مثبتکمتوجهیاختلال کمتوجهی و بیشفعالیبیشفعالی- تکانشگری
-
مؤلف : حمیدی، مصطفی ؛ كاتب مسؤول : شاهمرادی، سمیه ؛
(14 صفحة - من 37 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:نوجوانآسیب ورزشیورزشکار حرفهایدرمان مبتنی بر پذیرشوتعهد (ACT)تعارض والد- فرزندی
-
مؤلف : امین داور، محمدرضا ؛ اسماعیلی، محمد ؛ حاجی رحیمی، محبوبه ؛
(12 صفحة - من 51 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:بیشفعالینقصتوجهکووید-19پشتیبانی از راه دورتوجه و تمرکز و مشکلات برونیسازی شده
-
كاتب مسؤول : کشاورز ولیان، نرگس ؛ مؤلف : زارعی گونیانی، اکرم ؛
(15 صفحة - من 63 إلی 77 )
الکلمات المفتاحية:نارسایی هیجانیاختلال یادگیری خاصخودتنظیمی هیجانیآموزش ذهنآگاهی کودکمحور