فتحی ورنوسفادرانی، لیلا/ 6 مقالة
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة سبک زندگی اسلامی با محوریت سلامت 3 |
مجلة جامعه شناسی آموزش و پرورش 1 |
مجلة خانواده درمانی کاربردی 1 |
مجلة رهبری و مدیریت آموزشی 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
حوزه سلامت 4 |
علوم تربیتی 1 |
مدیریت 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 6 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 3 |
ب 2 |
-
1.
مؤلف : علائی، فاطمه ؛ فتحی ورنوسفادرانی، لیلا ؛ كاتب مسؤول : احقر، قدسی ؛
مجلة:سبک زندگی اسلامی با محوریت سلامت»بهار 1402، سال هفتم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 513 إلی 520 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت زندگیسلامت سازمانیاعتبارسنجی
-
2.
مؤلف : نیرومند، علیرضا ؛ فتحی ورنوسفادرانی، لیلا ؛ كاتب مسؤول : احقر، قدسی ؛
مجلة:جامعه شناسی آموزش و پرورش»بهار و تابستان 1402 - شماره 19 التصنيف ب (Ministry of Science (9 صفحة - من 34 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:راهبردهای یادگیریراهبردهای فراشناختیراهبردهای شناختیطراحی الگو
-
3.
مؤلف : تنها، حدیثه ؛ احقر، قدسی ؛ كاتب مسؤول : فتحی ورنوسفادرانی، لیلا ؛
مجلة:سبک زندگی اسلامی با محوریت سلامت»پاییز 1400، سال پنجم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 355 إلی 364 )
الکلمات المفتاحية:نشاط معنویصلاحیت حرفهایمعلمان
-
4.
مؤلف : تنها، حدیثه ؛ احقر، قدسی ؛ كاتب مسؤول : فتحی ورنوسفادرانی، لیلا ؛
مجلة:خانواده درمانی کاربردی»بهار 1400، دوره دوم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science (24 صفحة - من 406 إلی 429 )
الکلمات المفتاحية:صلاحیت حرفهایصلاحیت شناختیصلاحیت رفتاریصلاحیت معنویصلاحیتحرفهایاطلاعاتمعلماندانشپژوهشدانشآموزانمدرسه
-
5.
مؤلف : محمودی، داوود ؛ فتحی ورنوسفادرانی، لیلا ؛ كاتب مسؤول : احقر، قدسی ؛
مجلة:رهبری و مدیریت آموزشی»زمستان 1399 - شماره 54 التصنيف A (Azad University/ISC (21 صفحة - من 69 إلی 89 )
الکلمات المفتاحية:روش دلفیسبکهای یادگیریفرایند یاددهی- یادگیریسبک گرشا و ریچمنسبک یادگیریدانشآموزانپژوهش
-
6.
مؤلف : احتشامی، محمدرضا ؛ فتحی ورنوسفادرانی، لیلا ؛ كاتب مسؤول : گلزاری، زینب ؛
مجلة:سبک زندگی اسلامی با محوریت سلامت»بهار 1399، سال چهارم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 180 إلی 195 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری ترکیبیدانشگاه فرهنگیانتوسعه حرفهاییادگیری معکوس