-
1.
مؤلف : صیدآبادی، محسن ؛ كاتب مسؤول : محرابی، جواد ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1398 - شماره 39 التصنيف A (Azad University (7 صفحة - من 61 إلی 67 )
الکلمات المفتاحية:رضایتبانکاعتمادوفاداری مشتریپاسخگویی اجتماعی
مؤلف : صیدآبادی، محسن ؛ كاتب مسؤول : محرابی، جواد ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1398 - شماره 39 التصنيف A (Azad University (7 صفحة - من 61 إلی 67 )
الکلمات المفتاحية:رضایتبانکاعتمادوفاداری مشتریپاسخگویی اجتماعی