-
1.
مؤلف : عبدالوند، دکتر محمد علی ؛ كاتب مسؤول : هنری شریف، الهام ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»بهار 1395 - شماره 24 (12 صفحة - من 69 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندتعهد به برنداعتماد به برندرسانه اجتماعیمدل مشتری محور از جامعه برند
مؤلف : عبدالوند، دکتر محمد علی ؛ كاتب مسؤول : هنری شریف، الهام ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»بهار 1395 - شماره 24 (12 صفحة - من 69 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندتعهد به برنداعتماد به برندرسانه اجتماعیمدل مشتری محور از جامعه برند