مجلة (عدد المقال) |
---|
مؤتمر کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت 2 |
مجلة مطالعات راهبردی سیاستگذاری عمومی 1 |
مجلة مدیریت بازاریابی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 4 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
عالمي 2 |
-
1.
مؤلف : داناپور، مسعود ؛ كاتب مسؤول : عسگرپور، رسول ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت التصنيف عالمي (16 صفحة - من 295 إلی 310 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد کارکنانموفقیت سازمانتنبلی فردی و اجتماعی
-
2.
مؤلف : فرهمند، فرزاد ؛ عسگر پور، رسول ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت التصنيف عالمي (12 صفحة - من 593 إلی 604 )
الکلمات المفتاحية:شرکت های تولیدینظام آراستگی(S5)
-
3.
مؤلف : خیری، کیانا ؛ كاتب مسؤول : عسگرپور، رسول ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1400، سال شانزدهم - شماره 51 التصنيف A (Azad University (24 صفحة - من 107 إلی 130 )
الکلمات المفتاحية:شک و تردید برند سبزریسک تجربی برند سبزناهماهنگی شناختی برند سبزکیفیت تجربی برند سبزتجربه برند سبزرضایت تجربی برند سبزتمایل به تغییر برند سبزرفتار تغییر برند سبزبرند سینره
-
4.
مؤلف : امینی هرندی، افروز ؛ كاتب مسؤول : عسگرپور، رسول ؛
مجلة:مطالعات راهبردی سیاستگذاری عمومی»تابستان 1399 - شماره 35 ISC (16 صفحة - من 363 إلی 378 )
الکلمات المفتاحية:عدم قطعیتباخت استراتژیکویروس کووید 19