-
1.
مؤلف : کفیل، شرمین ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات نهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (12 صفحة - من 856 إلی 867 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از برند رضایت مشتری وفاداری برند شخصیت برند
مؤلف : کفیل، شرمین ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات نهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (12 صفحة - من 856 إلی 867 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از برند رضایت مشتری وفاداری برند شخصیت برند