مجلة (عدد المقال) |
---|
مؤتمر همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران 3 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 3 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 3 |
-
1.
مؤلف : جباری، زهرا ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (8 صفحة - من 817 إلی 824 )
الکلمات المفتاحية:بازاريابی داخلی عناصر بازاريابی داخلی بازاريابی خارجی
-
2.
مؤلف : جباری، زهرا ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (12 صفحة - من 825 إلی 836 )
-
3.
مؤلف : جباری، زهرا ؛ ملکان، عمران ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (11 صفحة - من 806 إلی 816 )
الکلمات المفتاحية:سکوت سازمانی انواع سکوت سازمانی پیامدهای سکوت سازمانی رویکرد سیستمی