نیک نژاد، فرزاد/ 3 مقالة
مجلة (عدد المقال) |
---|
مؤتمر همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران 3 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 3 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 3 |
-
1.
مؤلف : جعفری نیا، سعید ؛ نیک نژاد، فرزاد ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (20 صفحة - من 1444 إلی 1463 )
الکلمات المفتاحية: اطلاعاتسیستم هاي اطلاعاتی حسابداري عملكرد مدیران مالی به روز بودن قابل فهم بودن صحت و انسجام اطلاعات
-
2.
مؤلف : جعفری نیا، سعید ؛ مهرابی، علی ؛ كاتب مسؤول : نیک نژاد، فرزاد ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (15 صفحة - من 1429 إلی 1443 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریان رضایت مشتری کیفیت خدمات ارزش ادراک شده اعتماد مشتری شهرت برند برنامه های وفاداری
-
3.
مؤلف : نیک نژاد، فرزاد ؛ جعفری نیا، سعید ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (9 صفحة - من 1464 إلی 1472 )
الکلمات المفتاحية:تعهد سازمانیهوش هیجانی خود آگاهی خود مدیریتی آگاهی اجتماعی مدیریت روابط