-
1.
مؤلف : میرزامجتهدی، امیرحسین ؛ حقی، منصور ؛ رحمانی، رسول ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات یازدهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (22 صفحة - من 841 إلی 862 )
الکلمات المفتاحية:ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺧﺪﻣﺎت ﻋﻤﻠﮑﺮد ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮي ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ داﻧﺶ ﻣﺸﺘﺮي