مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات مدیریت گردشگری 3 |
مجلة برنامه ریزی و توسعه گردشگری 3 |
مجلة مطالعات مدیریت راهبردی 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
علوم اجتماعی 3 |
میان رشته ای 2 |
مدیریت 1 |
اقتصاد 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 7 |
-
1.
مؤلف : خدیور، آمنه ؛ گلشنی، فهیمه ؛ كاتب مسؤول : گلستانی، مریم ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1402 - شماره 62 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 209 إلی 240 )
الکلمات المفتاحية:شبکه عصبی مصنوعیرفتار مشتریانمدل کسبوکار دایرهایقصد خرید اخلاقیرستوران گارگوپگردشگریمشتریانمدلمحصولاتمدل کسب و کار
-
2.
مؤلف : خدیور، آمنه ؛ گلستانی، مریم ؛
مجلة:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»زمستان 1401 - شماره 43 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 78 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:توسعه پایدارپویایی شناسی سیستمگردشگری خلاقنمودار حلقه علت و معلولی
-
3.
مؤلف : خدیور، آمنه ؛ گلستانی، مریم ؛
مجلة:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»زمستان 1401 - شماره 43 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 78 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:توسعه پایدارپویایی شناسی سیستمگردشگری خلاق
-
4.
كاتب مسؤول : گلستانی، مریم ؛ مؤلف : سلطانی، مرتضی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»پاییز 1401- شماره 51 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 149 إلی 167 )
الکلمات المفتاحية:قابلیت نوآوریinnovation capabilityMarket sensing capabilityتمایل به همخواریتمرکز بازار آیندهعملکرد کلی بازارقابلیت حسگری بازارWillingness to cannibalizeFuture market focusTotal market performance
-
5.
كاتب مسؤول : کریمی علویجه، محمد رضا ؛ مؤلف : گلستانی، مریم ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1401 - شماره 57 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 13 إلی 45 )
الکلمات المفتاحية:کمیابیرفتار خرید ناگهانیتجربه سفرانگیزش برای خرید ناگهانیرزرو آنلاینگردشگرانپیامرزرو
-
6.
كاتب مسؤول : کریمی علویجه، محمد رضا ؛ مؤلف : گلستانی، مریم ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1401 - شماره 57 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 13 إلی 45 )
الکلمات المفتاحية:کمیابیرفتار خرید ناگهانیتجربه سفرگردشگرانپیامرزرو
-
7.
كاتب مسؤول : کریمی، دکتر آصف ؛ مؤلف : یزدانی، حمید رضا ؛ گلستانی، مریم ؛
مجلة:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»تابستان 1398 - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 159 إلی 171 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد بازارشدت رقابتبازاریابی کارآفرینانهکسب وکارهای کوچک و متوسطقابلیت های بازاریابی