-
1.
مؤلف : هاونگی، میثم ؛ نوری، علیرضا ؛
مجلة:پژوهش های گردشگری و توسعه پایدار»تابستان 1400 - شماره 14 (16 صفحة - من 31 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتگردشگری پزشکیآگاهی بخشیبازاریابی دیجیتالبازاریابی تعاملی
مؤلف : هاونگی، میثم ؛ نوری، علیرضا ؛
مجلة:پژوهش های گردشگری و توسعه پایدار»تابستان 1400 - شماره 14 (16 صفحة - من 31 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتگردشگری پزشکیآگاهی بخشیبازاریابی دیجیتالبازاریابی تعاملی