-
1.
مؤلف : کربلائی حسنی، حمید ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1401 - شماره 85 (16 صفحة - من 1332 إلی 1347 )
الکلمات المفتاحية:رضایت ارباب رجوعکیفیت انجام کاراهداف رفتار سازمانیکارکنانمشتریرضایت مشتریکیفیتسازمانشهرداری
مؤلف : کربلائی حسنی، حمید ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1401 - شماره 85 (16 صفحة - من 1332 إلی 1347 )
الکلمات المفتاحية:رضایت ارباب رجوعکیفیت انجام کاراهداف رفتار سازمانیکارکنانمشتریرضایت مشتریکیفیتسازمانشهرداری