بهروزی، سمانه/ 2 مقالة
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار 2 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
میان رشته ای 2 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 2 |
-
1.
كاتب مسؤول : بهروزی، سمانه ؛ مؤلف : سهرابی، طهمورث ؛
مجلة:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»پاییز 1401 - شماره 5 (17 صفحة - من 26 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ادراک شدهوفاداری نگرشیمشتریان بانکهویت نام تجاری
-
2.
كاتب مسؤول : بهروزی، سمانه ؛
مجلة:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»زمستان 1400 - شماره 2 (12 صفحة - من 81 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:بانکداری الکترونیکرضایت مشتریانقابلیت اعتمادکیفیت خدماترضایت مشتریبانکمشتریانخدمات بانکداری الکترونیک