مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة کاوش های مدیریت بازرگانی 1 |
مجلة مدیریت بازرگانی 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 2 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 2 |
-
1.
كاتب مسؤول : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ مؤلف : محمدی، اسما ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز 1401 - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 215 إلی 241 )
الکلمات المفتاحية:دانشگاه یزدشخصیت برندآرکئوتایپها در بازاریابیرویکرد شخصیت نئوشخصیتتیپ شخصیتیانتخابادراکپژوهش
-
2.
كاتب مسؤول : محمدی، اسفندیار ؛ مؤلف : کاظمی راشنانی، حدیثه ؛ محمدی، اسما ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1400، دوره سیزدهم - شماره 4 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 911 إلی 928 )
الکلمات المفتاحية:خجالت از برندبرند مصرفکنندهبرندخجالتمصرفکنندهمصاحبهپژوهشکدگذاریمحصولاحساساجتماعی