عیوضی نژاد، سلمان/ 6 مقالة
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهش های مدیریت در ایران 2 |
مجلة مطالعات رفتار مصرف کننده 1 |
مجلة پژوهش های مدیریت عمومی 1 |
مجلة پژوهشنامهی مدیریت اجرایی 1 |
مجلة مطالعات مدیریت گردشگری 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 5 |
علوم اجتماعی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 6 |
-
1.
كاتب مسؤول : عزیزی، شهریار ؛ مؤلف : قرشی، صالح ؛ عیوضی نژاد، سلمان ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1402، دوره دهم - شماره 1 ، ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 128 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:مقایسه اجتماعیپشیمانی پس از خریدمنابع پشیمانیواکنشهای مشتریپشیمانیمشتریارزیابیمصرفکنندهسناریو
-
2.
كاتب مسؤول : عیوضی نژاد، سلمان ؛ مؤلف : حاجی پور، بهمن ؛ نبی الله، دهقان ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»بهار 1402، دوره بیست و هفتم - شماره 1 ، ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 144 إلی 173 )
الکلمات المفتاحية:مرور نظاممندپیمان های استراتژیکساختار پیمانشرکا پیمانپایداری
-
3.
كاتب مسؤول : عزیزی، شهریار ؛ مؤلف : عاشوری، راحله ؛ عیوضی نژاد، سلمان ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»زمستان 1401، دوره بیست و ششم - شماره 4 ، ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 28 إلی 51 )
الکلمات المفتاحية:نشانهشناسیمعنای ضمنیبرند ملیمحصولات لبنی سنتیمعنای صریحمحصولاطلاعاتنشانهمحصولات لبنیسنتیبرچسبرنگپیاممصرفکنندگانپژوهش
-
4.
كاتب مسؤول : عیوضی نژاد، سلمان ؛ مؤلف : حسینی، سیدمحمود ؛ حاجی پور، بهمن ؛ عبدالهی، علی ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»پاییز و زمستان 1401، سال چهاردهم - شماره 28 ، ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 200 إلی 227 )
الکلمات المفتاحية:عوامل ساختاریعوامل زمینهایعوامل رفتاریمنطق شکلگیریشرکتهای کانگلومرت
-
5.
كاتب مسؤول : عیوضی نژاد، سلمان ؛ مؤلف : اکبری، محسن ؛ پریشانی، علی ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت عمومی»تابستان 1401 - شماره 56 ، ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 284 إلی 305 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل مضموندوسوتوانیشرکتهای چندکسب و کارهتنوع ناهمگونتنوع همگونکسبمدیرانصنایعمصاحبهاستراتژیپژوهش
-
6.
كاتب مسؤول : عیوضی نژاد، سلمان ؛ مؤلف : اکبری، محسن ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1400 - شماره 56 ، الف (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 13 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:صنعت گردشگریگردشگرکشور مقصدکشور مبدارفتار حامی محیطزیستگردشگرانرفتار گردشگرانمضامینشناساییپژوهش