الموضوع (عدد المقال) |
---|
علوم سیاسی 39 |
روانشناسی 6 |
ادیان، مذاهب و عرفان 6 |
علوم قرآن و حدیث 5 |
علوم تربیتی 4 |
میان رشته ای 4 |
فقه و اصول 3 |
علوم اجتماعی 1 |
تاریخ 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 69 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 5 |
ب 2 |
ملی 1 |
-
1.
كاتب مسؤول : فرضعلی وند، شیوا ؛ مؤلف : مهرعلی زاده، یداله ؛ رضوی، سید عباس ؛
مجلة:پژوهشهای رهبری آموزشی»بهار 1402 - شماره 25 التصنيف ب (Ministry of Science (38 صفحة - من 8 إلی 45 )
الکلمات المفتاحية:مدارس ابتداییمدیران زنفرآیند یاددهی-یادگیریتسهیل یادگیری
-
2.
مؤلف : رضوی، سید عباس ؛
مجلة:دست آوردهای روان شناختی»پاییز و زمستان 1401، سال بیست و نهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 43 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:خلاقیتدانشجویانتفکر خلاقیادگیری مبتنی بر پروژه
-
3.
مؤلف : رضوی، سید عباس ؛
مجلة:حوزه»بهار و تابستان 1401، دوره سی و نهم - شماره 191و 192 (22 صفحة - من 38 إلی 59 )
-
4.
مؤلف : بارانی، پری ؛ رضوی، سید عباس ؛
مؤتمر:آیندهپژوهی، آموزش عالی و توسعه پایدار»مجموعه مقالات نخستین همایش ملّی آینده پژوهی، آموزش عالی و توسعۀ پایدار (16 صفحة - من 179 إلی 194 )
الکلمات المفتاحية:آموزش عالیاعضای هیات علمیآموزش مجازیآموزش ترکیبیبرنامۀ درسیکرونا (کووید 19 )
-
5.
مؤلف : رضوی، سید عباس ؛
مجلة:حوزه»بهار 1399، دوره سی و هفتم - شماره 185 (21 صفحة - من 42 إلی 62 )
-
6.
مؤلف : رضوی، سیدعباس ؛ احمدی امیری، سیدعلی ؛
دانشنامه:دانشنامه امام خمینی»جلد دوم (اسم اعظم - بهشت و جهنم) (19 صفحة - من 461 إلی 479 )
-
7.
مؤلف : رضوی، سید عباس ؛
مجلة:حوزه»تابستان 1399، دوره سی و هفتم - شماره 186 (23 صفحة - من 11 إلی 33 )
-
8.
مؤلف : صادقی فدکی، سیدجعفر ؛ رضوی، سیدعباس ؛
مجلة:دانشنامه حج و حرمین شریفین»جلد 8 (دارالاماره مدینه - سیل های مکه) (32 صفحة - من 447 إلی 478 )
-
9.
مؤلف : رضوی، سید عباس ؛
مجلة:حوزه»پاییز و زمستان 1398، دوره سی و ششم - شماره 183 و 184 (16 صفحة - من 90 إلی 105 )
-
10.
مؤلف : رضوی، سید عباس ؛
مجلة:پژوهش نامه انتقادی متون و برنامه های علوم انسانی»زمستان 1394 - شماره 37 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 95 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:طراحی آموزشیکتاب درسی دانشگاهیقد کتابکتاب طراحی آموزش اثربخشکتابالگوی طراحی آموزشیسازمانمتخصصاننقد و بررسی کتاب