-
1.
مؤلف : طوطیان اصفهانی، صدیقه ؛ طیاران، شهرزاد ؛ درویش زاده، امید ؛
مجلة:مهندسی مدیریت نوین»تابستان 1401 - شماره 26 التصنيف B (Azad University (13 صفحة - من 61 إلی 73 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتوفاداری مشتریانشهرت سازمانی
مؤلف : طوطیان اصفهانی، صدیقه ؛ طیاران، شهرزاد ؛ درویش زاده، امید ؛
مجلة:مهندسی مدیریت نوین»تابستان 1401 - شماره 26 التصنيف B (Azad University (13 صفحة - من 61 إلی 73 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتوفاداری مشتریانشهرت سازمانی