مرزوق پور، ندا/ 2 مقالة
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهشهای بازاریابی اسلامی 1 |
مجلة بررسی های بازرگانی 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 1 |
میان رشته ای 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 2 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 1 |
-
1.
كاتب مسؤول : امیدی، فریدون ؛ مؤلف : مرزوق پور، ندا ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»فروردین و اردیبهشت 1403- شماره 124 ، ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 53 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:تاپسیسبرندالگوداده بنیادوفاداری مصرفکننده
-
2.
كاتب مسؤول : آندرواژ، لیلا ؛ مؤلف : سنجوری، آزاده ؛ مرزوق پور، ندا ؛ نجفی، محسن ؛
مجلة:پژوهشهای بازاریابی اسلامی»بهار 1402، دوره اول - شماره 1 (16 صفحة - من 45 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:مذهبخرده فروشیرسانه اجتماعی
کلمات المفتاح ذات الصلة
BrandConsumer Loyaltygrounded datapatternreligionretailTOPSISالگوبرندتاپسیسدادهبنیادرسانۀ اجتماعیوفاداری مصرفکننده