الموضوع (عدد المقال) |
---|
روانشناسی 5 |
علوم اجتماعی 1 |
میان رشته ای 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 7 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
الف 1 |
العلمية - البحثية 1 |
-
1.
كاتب مسؤول : اسلمی، الهه ؛ مؤلف : ملک زاده، اکرم ؛ رجبی، فهیمه ؛
مجلة:روان شناسی سلامت»بهار 1402 - شماره 45 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 113 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:شخصیتزنان نابارورذهنآگاهینگرشهای نقش جنسیتیرشد پسآسیبی
-
2.
كاتب مسؤول : ملکزاده، اکرم ؛ مؤلف : سهامی، نازنین ؛ ایمانی فر، حمیدرضا ؛
مجلة:روش ها و مدل های روان شناختی»تابستان 1402 - شماره 52 التصنيف A (Azad University/ISC (9 صفحة - من 98 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:هوش معنویسرمایه های اجتماعیسرزندگی ذهنیشایستگی کارآفرینی
-
3.
مؤلف : اسلمی، الهه ؛ ملک زاده، اکرم ؛ ایزدی، معصومه ؛
مجلة:مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (مرکز توسعه آموزشهای نوین ایران)»بهار 1402، دوره نهم - شماره 1 (19 صفحة - من 563 إلی 581 )
الکلمات المفتاحية:سرطان سینهروان شناختیشیمی درمانیحالت تهوعزنان مبتلا به سرطان سینهدرمانبهزیستی روانشناختیبیمارانروانی
-
4.
كاتب مسؤول : ملک زاده، اکرم ؛ مؤلف : اسلمی، الهه ؛ بختیاری، شهرزاد ؛
مجلة:زن و جامعه»زمستان 1401، سال سیزدهم - شماره 4 التصنيف A (Azad University/ISC (11 صفحة - من 6 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:احساس شرماحساس گناهامید درمانی شناختی
-
5.
كاتب مسؤول : اسلمی، الهه ؛ مؤلف : ملکزاده، اکرم ؛ پیرمرادیان، نسرین ؛
مجلة:روان شناسی تحولی روان شناسان ایرانی»بهار 1401 - شماره 75 التصنيف B (Azad University/ISC (16 صفحة - من 307 إلی 322 )
الکلمات المفتاحية:پرخاشگریوالدگری ذهنآگاهانهنظمجویی هیجانیدلبستگی ایمن کودک- والد
-
6.
كاتب مسؤول : ملکزاده، اکرم ؛ مؤلف : آقایوسفی، علیرضا ؛
مجلة:روش ها و مدل های روان شناختی»پاییز 1400 - شماره 45 التصنيف A (Azad University/ISC (11 صفحة - من 4 إلی 14 )
الکلمات المفتاحية:خود میان بینینیرومندی منخود تمایزگریسازگاری زناشویی. زوجین
-
7.
مؤلف : غلام علی لواسانی، مسعود ؛ حجازی، الهه ؛ ملک زاده، اکرم ؛
مجلة:روان شناسی و علوم تربیتی»زمستان 1387 - شماره 85 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 45 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:راهبردهای یادگیریخودکارآمدیاهداف پیشرفتآموزش خودنظمبخشنظمبخشراهبردهاىدانشآموزانآموزشجهتگیرى هدفى تبحرى